close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

היתרונות של התקנת סוככים למרפסת סוכה

מערכת שורשכה תמוז, תשפא05/07/2021

כשעבור רבים מאיתנו החלום לדירה עם גינה נראה קצת רחוק ובלתי מושג, דירה עם מרפסת תפסה את המקום השני בסולם העדיפויות. בין אם זה בגלל האקלים החמים ובין אם בגלל הדמיון לגינה, המרפסת הפכה למקום בילוי ואירוח נעים ומרענן. כשמדובר במרפסת סוכה, מזג האוויר המאתגר מחייב אותנו להשתמש בפתרונות הצללה מתאימים

תגיות:
מרפסת - פינת נוחות ואירוח
המציאות הישראלית כיום, מעמידה זוגות רבים החולמים על דירה משלהם, במצב לא פשוט. יוקר המחיה, ועליית מחירי הדירות, גרמה לחלום על בית עם גינה פרטית, ישיבה בצל עצי פרי ואפילו בריכה קטנה, להיראות כדבר רחוק ולהישאר בגדר חלום קשה להשגה.
יחד עם זאת, גינה פרטית אולי תישאר בגדר משאלה קשה להגשמה, אך המרפסת מהווה תחליף לא פחות ראוי ושימושי ולא פחות חשוב מכך, ברת השגה, לעומת בית עם גינה. כיום, המרפסת נחשבת למוצר "חובה" בכל דירה חדשה שנבנית בישראל והיא מהווה פינת ישיבה ואירוח נוספת, כאשר ניתן לגדל בה עציצים
ועצים שונים, ובמרפסות מתקדמות ניתן אף להתקין בריכה או ג'קוזי, כך שהמרפסת הופכת למעין גינה מלאכותית.

סוגי מרפסות
ככלל, המרפסת הישראלית מחולקת ל-3 סוגים נפוצים:
• מרפסת מקורה- זוהי מרפסת אשר מעליה נמצאת מרפסת נוספת, אשר הרצפה שלה מהווה למעשה תקרה למרפסת שמתחתיה, ובכך 'מגנה' עליה מפגעי נזק האוויר השונים.
• מרפסת שתי וערב- מרפסות אלו בנויות בסגנון שתי וערב, כך שחלק מהסוכה מקורה והחלק השני פתוח.
• מרפסת סוכה- זוהי מרפסת לא מקורה, הנמצאת כולה מתחת כיפת השמים. השם הנלווה למרפסת- סוכה, ניתן לה עקב האפשרות לבנות בה סוכה כשרה, היות ואין חציצה בינה לבין כיפת השמים.

פתרונות הצללה
ראינו אם כן, כי יש סוגי מרפסות הפתוחות בחלקן או פתוחות לגמרי, דבר המביא לחשיפה מוגברת לפגעי מזג האוויר- חום קיצוני בעונת הקיץ ורוחות וגשמים בעונת החורף. בכדי להתמודד עם מזג האוויר המשתנה, ולמקם את אפשרויות השימוש במרפסת סוכה, מומלץ להיעזר בפתרונות הצללה מתקדמים, כפי שניתן למצוא אצל עזרא סוככים, עם מחירי סוככים הוגנים ומשתלמים.

פתרונות ההצללה המוצעים הם רבים ומגוונים, וביניהם ניתן למצוא: סוככים למרפסת ולגינה, סוככים הנשלטים באופן ידני או חשמלי כמו סוככי זרועות או מרקיזות, סגירת חורף באמצעות מסגרת אלומיניום ויריעות מתאימות ועוד.

יתרונות התקנת הסוככים למרפסת גינה
כאמור, אחד היתרונות הבולטים והמשמעותיים של התקנת סוככים למרפסת הסוכה הוא האפשרות ליהנות מהמרפסת בכל עונות השנה, מבלי לדאוג מפני השמש הקופחת בעונות הקיץ, הקור והגשמים בעונת החורף.

כאשר מדובר בסגירה הרמטית של שטח המרפסת, הדבר מאפשר אף מניעת חדירתם של רעשים חיצוניים- כבישים סואנים והמולת רחוב כללית, כמו גם מקסום תחושת הפרטיות בעת ישיבתכם במרפסת שלכם. כמו כן, בעקבות "רפורמת הפרגולות", התקנת פרגולות או סוככים כבר אינה מצריכה היתרי בנייה שונים, וניתן לבנותם בקלות ובמהירות.

פתרונות ההצללה המתקדמים מבחינה טכנולוגית, מאפשרים גמישות מרבית ושליטה ידנית או חשמלית מלאה, כך שאם בכל זאת מתחשק לכם ליהנות מהשמש החמימה, או מבריזה קרירה, תוכלו לקפל בקלות, בלחיצת כפתור, או בכמה פעולות פשוטות, את סוכך המרפסת ולהחזירו למצבו הקודם בסיום השימוש.

עם עזרא סוככים, המציע פתרונות הצללה מתקדמים ומותאמים אישית, במקצועיות ומחירים משתלמים, אין סיבה שלא תוכלו ליהנות מהמרפסת שלכם לאורך כל ימות השנה. כמו כן, חשוב שתדעו כי פתרונות ההצללה המוצעים עשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק, תוך עמידה קפדנית בתנאי התקן הישראלים, להבטחת שימוש יעיל ובטוח.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה